Job 32 van 97


Report this listing

Solliciteren



Administratief medewerker


Functie

Ben jij op zoek naar een dynamische en gastvrije werkomgeving waar jouw administratieve vaardigheden samenkomen met een passie voor het verwelkomen en ondersteunen van bezoekers? Dan ben je bij ons aan het juiste adres! Als administratief medewerker/onthaalmedewerker ben je het eerste aanspreekpunt voor onze bezoekers, klanten en medewerkers. Je staat garant voor een warm welkom en zorgt ervoor dat iedereen zich direct thuis. Tegelijkertijd ben je verantwoordelijk voor een breed scala aan administratieve taken, variërend van het beheren van de receptie tot het verwerken van inkomende en uitgaande correspondentie. Jouw taken als administratief medewerker:
  • Je ontvangt professioneel en vriendelijk bezoekers en klanten.
  • Je behandelt inkomende oproepen en verstrekt informatie over onderhouds- en
reparatiediensten.
  • Je maakt een planning voor onderhouds- en reparatiewerkzaamheden op basis van
beschikbare middelen en prioriteiten.
  • Je verzorgt administratieve taken, zoals facturatie en claims.
  • Je waarborgt optimale klanttevredenheid door uitstekende service te bieden en eventuele
klachten snel op te lossen.
  • Je neemt de leiding in een ambitieus project waarbij je samenwerkt
met verschillende belanghebbenden om de doelstellingen te behalen.

Bedrijfsinformatie
Onze klant is actief in de automotive sector en biedt mobiliteitsoplossingen met het truck assortiment.

Jouw profiel

Wie ben jij?
  • Je hebt een sterke commerciële instelling en bent flexibel in je aanpak.
  • Als vlotte communicator weet je zowel klanten als collega's effectief te bereiken en te
betrekken.
  • je hebt interesse en/of ervaring in of affiniteit met de automotive- en truckindustrie.
  • Je hebt technische kennis.
  • Je streeft ernaar om een nieuw project actief te ondersteunen en verder te ontwikkelen.
  • Je beheerst goed de Nederlandse taal, Frans en Engels zijn een groot pluspunt
  • Personen onthalen en hun vraag identificeren
  • Kopieerwerk verrichten
  • Briefwisseling registreren, sorteren, frankeren
  • De voorraad opvolgen, tekorten vaststellen
    Bestellingen plaatsen
  • Documenten coderen, klasseren en archiveren
  • Telefonische oproepen aannemen
    Doorverbinden naar de gevraagde gesprekspartners
    Een boodschap noteren
  • Brieven, tabellen, ... invoeren volgens instructies
  • Administratieve dossiers samenstellen
    Gegevens, de actualisatie van gegevens, terugzendingen of aanmaningen controleren

Aanbod

Aanbod?
  • Brutoloon: €2900-€3500 (naargelang ervaring)
  • Maaltijdcheques: €8/dag
  • Ecocheques: €250
  • Hospitalisatie- en groepverzekering
  • Mogelijkheid tot aansluiten cafetariaplan (Auto- en fietsleasing)
  • Je werkt tussen 8/9u tot 17u en soms op zaterdag
  • 39u week + 6 ADV dagen
  • Mogelijkheid tot onmiddellijk vast contract

Solliciteren

Cleo Topalidis
003222558770

Solliciteren

Meer banen van je zoekopdracht